Føljeton: God kundeservice

WHI stjerner kundeservice

Hvor mange stjerner får jeres kundeservice? # 0/8

En på flere måder rigtig interessant undersøgelse beskrevet i Harvard Business Review slår det helt fast her i begyndelsen af…
Læs artiklen
WHI_God kundeservice_Tilgængelig

Er I tilgængelige for jeres kunder? Stjerne #1/8

God service, er god forretning. Når kunder oplever god service styrkes deres loyalitet overfor virksomheden. Det betyder nemmere fastholdelse, øget…
Læs artiklen
WHI_God kundeservice_Imødekommende

Oplever jeres kunder jer som imødekommende? #2/8

God service, er god forretning. Når kunder oplever god service styrkes deres loyalitet overfor virksomheden. Det betyder nemmere fastholdelse, øget…
Læs artiklen
WHI_Inddragende kundeservice

God kundeservice bygger på nærvær og inddragelse #3/8

Mangel på nærvær og inddragelse er en af de helt store udfordringer for nutidens kundeservice. Alt for ofte kommer medarbejderne…
Læs artiklen
WHI_Stjerne for rådgivning

Tillykke, jeres kunder vil gerne have et godt råd #4/8

Jeres kunder kontakter jer fordi de har noget på hjerte. Det gør Kundeservice til et af virksomhedens vigtigste kontaktpunkter. Kundeservice…
Læs artiklen

Fremtidens kundeservice kræver nye kompetencer #5/8

I 2020 når vi et digitaliseringsniveau, hvor betydningen for jobindholdet i kundeservice for alvor melder sig på både BtC og…
Læs artiklen
WHI_Tryghedsskabende

Skaber jeres kundeservice tryghed hos kunderne? #6/8

Forestil dig, at it leverandøren, der rådgiver jer om GDPR svarer "jeg tror det er i orden nu..." når du…
Læs artiklen