Bliv inspireret til en mere værdiskabende kundedialog

Coaching fremmer det menneskelige ansigt i kundecenteret

På top10 listen over kompetencer fremtidens medarbejder skal besidde er Kreativitet, Følelsesmæssig intelligens, Serviceorientering og Kognitiv fleksibilitet. Det er kompetencer,…
Læs artiklen
Spørgsmål

Forhør eller Forklaring – hvad føler din kunde?

Kundeservice har brug for en lang række oplysninger og stiller derfor mange spørgsmål. Kundeservice har brug for noget, at identificere…
Læs artiklen
WHI Fremtidens kompetencer i kundeservice

Fremtidens kundeservice rådgiver fremfor betjener

I 2020 når vi et digitaliseringsniveau, hvor betydningen for jobindholdet i kundeservice for alvor melder sig for både BtC og…
Læs artiklen

EMPATI forbedrer kundeoplevelsen

Kender du de 3 situationer, hvor du skal udvise empati i servicesamtalen? • Når kunden er ramt af sygdom og…
Læs artiklen

Brug markedsføringsbudskaber i servicedialogen

Dialog TIP: Skab harmoniske kundeoplevelser og gode ambassadører med markedsføringsbudskaber i servicedialogen. 3 gode grunde: • Det er jeres Brandpromise,…
Læs artiklen
WHI Bedre kundeoplevelser med empati

Med empati skaber du bedre kundeoplevelser

Jeres kunder fortjener, at I interesserer jer for dem. Og jeres kunder fortjener, at I viser dem, at I interesserer…
Læs artiklen
WHI Byd din kunde velkommen

Sådan indleder du servicesamtalen på en professionel måde

Når jeres kunder ringer til jer har de fortjent en god velkomst. Hvis I ikke har taget aktiv stilling til,…
Læs artiklen
Kærestebrev fra Kundeservice til Marketing

Kærestebrev fra Kundeservice til Marketing

Marketing min ven, Kundeservice har skrevet et kærestebrev til dig, som jeg har lovet at give dig: Kære Marketing Jeg…
Læs artiklen