WHI giver jer en værdifuld kundedialog

I WHI fokuserer vi på de økonomiske gevinster, og den øgede kundetilfredshed, en god kundedialog giver. Hver eneste gang I er i kontakt med en kunde, en potentiel kunde, eller en tidligere kunde, efterlader I et indtryk af jeres virksomhed. Alle indtrykkene bidrager til en samlet oplevelse af jeres virksomhed.

Hvis I, som mange andre virksomheder, mangler et reelt indblik i, hvilken dialog medarbejderne i kundeservice, salg eller finans har med jeres kunder, kan vi hjælpe. Vi skaber et virkelighedstro beslutningsgrundlag for fremtidige uddannelses- og træningstiltag ved, at undersøge den eksisterende adfærd og dialog. Og med udgangspunkt i viden om, hvad der virker, designer og implementerer vi en forretningsorienteret kundedialog, der sikrer jer en bedre kundeoplevelse.

Vi mener, at enhver god kundedialog er Welcomed, Heartfelt & Interesting.

Hvem vi er

Jacob Andresen

Jacob Andresen har mere end 15 års erfaring indenfor ledelse, forandringsledelse, business analysis, projektstyring, salg og rådgivning. Jacob har ledet og gennemført flere LEAN optimeringsprojekter både som driftsansvarlig og som management konsulent.

Jacob er ekspert i at kommunikere strategi og forankre nye tiltag hos såvel ledere som medarbejdere. Jacob har ledet serviceprojekter og øget kundetilfredsheden markant, samt gennemført succesfulde interne uddannelsesprojekter i kundekommunikation. Jacob mestrer den svære kunst at gøre det kvalitative målbart.

Jacob har gennem årene løst opgaver for blandt andet Berlingske, Folketinget, Falck Health Care, Novasol, DSB og Dong Energy. Jacob Andresen er uddannet Cand. Polit med speciale i forandringsledelse fra Københavns Universitet og bor i dag i Hørsholm med sin kone og deres to sønner.

Lise Gøttsche

Lise Gøttsche har over 10 års erfaring indenfor salg, marketing, kommerciel ledelse og procesoptimering. Lise har ledet transformationer af kommercielle processer og afdelinger og haft stor succes med at etablere et kundeorienteret fokus hos såvel medarbejdere, i organisationer og i form af on- og offline salgs- og marketingmateriale.

Lise har dybdegående erfaring med Lead- og Pipelinemanagement, konceptudvikling af Salg og Marketing, optimering af Telemarketing og Kundeservice. Lise begår sig hjemmevant på såvel det strategiske, taktiske og operationelle niveau.

Lise kommer fra stillinger som Afdelingsleder, Kampagneleder, Marketingchef, Business Process Manager og Kommerciel chef i Berlingske, Weekendavisen, Atea og IntraNote. Lise er uddannet Cand. Scient. Pol. med speciale i adfærd fra Aarhus Universitet og bor i dag i København med sin mand og deres søn.