Referencer

Bliv inspireret af andre
virksomheder vi har hjulpet

Det siger vores kunder

  • Hos Jysk Fynske Medier har vi årligt 250.000 telefonsamtaler i kundeservice.
    Lise fra WHI fik stillet skarpt på den guldmine af uudnyttet potentiale, som lå i disse samtaler.
    Vi fik gennemført en tilbundsgående analyse af kundesamtalerne hos vores retentionteam og i samarbejde med ledere og medarbejderne identificerede vi de elementer, som tilfører samtalerne værdi i form af en relationsopbyggende og brandstyrkende tilgang, med et knivskarpt fokus på vores virksomheds vision og værdier.

    Helt konkret har vores forløb med analyse, workshops og individuel træning udmøntet sig i en unik dialogguide skræddersyet til vores forretning. Resultatet af forløbet er både øget kundetilfredshed og en markant stigning i fastholdelsesprocenten. Samtidigt oplever medarbejderne en øget motivation for arbejdet med kundedialogerne.

    Jeg vil anbefale alle at få Lise og WHI på besøg – det er en fornøjelse og det kan i dén grad betale sig.

    Helle Olesen
    Kundeservicechef
  • Aarhus Havn har gennemført en fantastisk rejse med Lise Gøttsche fra WHI. Jeg har, som ansvarlig for Aarhus Havns Kundecenter, haft et ønske om at finde en samarbejdspartner, der kunne hjælpe os med at udvikle vores kundedialog og dermed komme tættere på vores kunder. WHIs styrke er, at tage udgangspunkt i Aarhus Havn frem for at trække et standardkoncept ned over os.

    Lise Gøttsche har fra første indledende møde vist en indlevelse og oprigtig interesse for mine ønsker og retning for den fremtidige kundedialog. Herudover har WHIs evne til at involvere og inddrage medarbejderne i de enkelte kursusmoduler haft en afgørende positiv betydning for, at undervisningen efterfølgende blev omsat til dagligdagen.

    Aarhus Havn ser frem til et forsat godt samarbejde og partnerskab med WHI. Jeg kan derfor kun anbefale andre virksomheder at kontakte WHI.

    Lars-Michael T. Andreasen
    Afdelingsleder, Kundecenter, Aarhus Havn
  • Når du arbejder med WHI, bliver din virksomhed og den værdi, du som virksomhed skaber for dine kunder, sat i fokus.

    Som en del af indsatsen for konstant at forbedre os og skabe mere værdi for vores kunder har WHI hjulpet os med at designe og implementere en brandstyrkende kundedialog på sundhedsområdet. Et bredt forankret projekt baseret på samtaleanalyse, involvering af flere forretningsområder og medarbejderworkshops.

    Resultatet har sikret et godt fremtidigt fundament for kundetilfredshed og ansvaret for at skabe en nærværende dialog med vores kunder.

    Charlotte Brems Skøde
    Customer Experience & Process Manager, Skandia
  • Vi har i IST mange telefonopkald og håndterer flere tusind kundesamtaler årligt. Efter at have set Lise holde oplæg, om tendenser inden for support til et morgenmøde – inviterede jeg hende ned for at fortælle alle der har telefonsupporten hos os, hvad der er af trends inden for support. Det var en kæmpe inspiration, og Lise har mange gode pointer, der har sat gang i refleksionerne.

    Udnytter vi alle de opkald der kommer ind – til at skabe mersalg?
    Hvad er den gode samtale med kunder? Hvad siger vi til vores kunder? 
    Hvad er god support? Er vi lige så servicemindede som vi tror?

    Lise har gode vinkler, og er god til at få de gode pointer frem. Hun tilbyder et super koncept – Jeg kan kun anbefale, at alle der har en supportfunktion inviterer hende ud og bliver inspireret til at arbejde med kvaliteten i supporten. Vi håber meget, at kunne inviterer Lise og WHI med ind i et fremtidigt samarbejde – da support jo er det nye sorte!

    Luise Søe
    Servicechef, IST Danmark
  • I juni var vi så heldige at være på et inspirationsbrief af Lise Gøttsche fra WHI, hvor hun fortalte om kundedialogen, og hvordan man kan få det bedste ud af den. Lise gav rigtig mange gode fif til, hvordan vi kan optimere den dialog, vi allerede har med vores kunder, og vi fik brugbar viden og ideer til at gå hjem og gøre det bedre med det samme. Det var et super godt og inspirerende oplæg, og vi kan på det varmeste anbefale WHI.

    Lene Fleng Madsen
    Kontorchef Løn- og støtteafdelingen, Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse
  • Kompetenceløftet og de forretningsmæssige resultater har været meget bedre end jeg havde turdet håbe på. Teamet har fået et fælles sprog omkring den gode kundedialog, der styrker samarbejdet. Og det har været en stor øjenåbner for os alle, at lytte til både egne og kollegaers samtaler og analysere dem på en struktureret måde. Et samarbejde med WHI kan klart anbefales.

    Allan Koch
    Servicechef, Konica Minolta