Ensartede kundeoplevelser

Vores tilgang

Design af dialog

Når vi designer en kundedialog, så gør vi det sammen med jer og med udgangspunkt i jeres forretning og jeres strategiske mål. Vi bruger velafprøvede modeller og værktøjer og sikrer, at jeres ambitioner omdannes til et operationelt design, så jeres medarbejdere ved, hvad de skal sige og hvad de skal skrive. På den måde kan I styrke jeres brand og levere den service og rådgivning, der passer til jeres kunder og jeres virksomhed.

Vores filosofi

Analyse af dialog

Vi gør indholdet af jeres dialog målbart. Vi analyserer jeres eksisterende kundedialog, jeres ord, budskaber og formuleringer så vi sammen kan identificere præcist hvad det er der skal forbedres og hvordan. Vi tror på, at et realistisk selvbillede og en klar handlingsplan er nøglen til bedre kundeoplevelser og succes.

Vi skaber adfærdsændringer

Målbare resultater

For os er et godt projekt, et projekt med reelle og målbare adfærdsændringer. Vi baserer derfor vores projekter på at hjælpe jer med at identificere præcist hvilke ord og formuleringer der skal forandres og til hvad. Vi læser og lytter løbende til jeres dialoger så vi i fællesskab kan finde løsninger der fungerer for jer både som organisation og som enkeltindivider.

Dialogdesign

Vi designer dialoger der passer til jeres virksomhed og jeres strategi. Vi gør det tydeligt hvordan I indleder, afholder og afslutter en god dialog og vi gør kvaliteten af jeres kundedialog målbar. 

Dialogguide

Vi gør jeres dialogdesign til et arbejdsværktøj I kan bruge i hverdagen. De bedste resultater opnås, når retningslinierne er klare og der samtidig er plads til et personligt præg.

Dialoganalyse

Vi lytter til, læser og analyserer den måde I taler med jeres kunder på. Vi måler i hvilket omfang I lever op til jeres dialogideal og fortæller jer, hvor I kan gøre det bedre og hvordan. 

Lederudvikling

Vi sikrer, at I efter projektet kan fortsætte udviklingen selv. Vi træner jeres ledere i at bruge modeller og metode, så I kan videreudvikle jeres kundedialog sammen med jeres forretning.

Kompetenceudvikling

Vi træner jer i at ændre adfærd, individuelt eller i grupper. Med et adfærdsspejl gør vi det tydeligt for alle, hvad I skal sige eller skrive for at levere gode kundeoplevelser og realisere jeres strategi. 

Inspirationsbrief

Vi afholder inspirationsbriefs for alle der interesserer sig for forretningsudvikling og kundekommunikation. Vi inspirerer ledere, afdelinger, netværksgrupper og vi tilpasser oplægget til jeres behov.

Interesseret i at høre mere?

Giv os et kald eller send en besked og lad os tage en dialog om jeres forretning og behov.