Når vi designer en kundedialog, så gør vi det sammen med jer og med udgangspunkt i jeres forretning og jeres strategiske mål. Vi bruger velafprøvede modeller og værktøjer og sikrer, at jeres ambitioner omdannes til et operationelt design, så jeres medarbejdere ved, hvad de skal sige og hvad de skal skrive. På den måde kan I styrke jeres brand og levere den service og rådgivning, der passer til jeres kunder og jeres virksomhed.
Vi gør indholdet af jeres dialog målbart. Vi analyserer jeres eksisterende kundedialog, jeres ord, budskaber og formuleringer så vi sammen kan identificere præcist hvad det er der skal forbedres og hvordan. Vi tror på, at et realistisk selvbillede og en klar handlingsplan er nøglen til bedre kundeoplevelser og succes.
For os er et godt projekt, et projekt med reelle og målbare adfærdsændringer. Vi baserer derfor vores projekter på at hjælpe jer med at identificere præcist hvilke ord og formuleringer der skal forandres og til hvad. Vi læser og lytter løbende til jeres dialoger så vi i fællesskab kan finde løsninger der fungerer for jer både som organisation og som enkeltindivider.